Як налаштувати автовідповідач та перенаправлення пошти в Plesk?
Налаштування автовідповідача та перенаправлення пошти в Plesk
Частина 1: Налаштування автоматичної відповіді
- Увійдіть у панель Plesk.
- Перейдіть у меню Mail (Пошта).
- Натисніть на потрібну поштову скриньку (наприклад, info@yourdomain.com).
- Відкрийте вкладку Auto-Reply (Автовідповідач).
- Увімкніть чекбокс “Switch on auto-reply” (Увімкнути автовідповідь).
- Заповніть поля:
- Subject — тема повідомлення (наприклад: “Дякуємо за звернення”).
- Message format — виберіть HTML або Plain Text.
- Message text — текст автоматичної відповіді.
- Send an automatic response to a unique email address no more than — обмеження, скільки разів на день одній адресі надсилати відповідь.
- Forward to — (необов’язково) переслати копію автоматичної відповіді ще на інший e-mail.
- Subject — тема повідомлення (наприклад: “Дякуємо за звернення”).
- Натисніть OK для збереження.
Частина 2: Налаштування перенаправлення пошти (Forwarding)
- У Plesk знову відкрийте меню Mail.
- Натисніть на потрібну поштову скриньку.
- Перейдіть у вкладку Forwarding.
- Увімкніть “Switch on mail forwarding”.
- У полі Forward incoming messages to the following email address(es): введіть адресу (або кілька через кому), куди має перенаправлятись пошта (наприклад, yourname@gmail.com).
- Натисніть OK.
Замовити віртуальний хостинг тут.